Feta skall inte vara på stranden ?!

Jag var ju nyligen på cypern och en i mitt kompisgäng pekade på en dam i 45årsåldern som låg med endast bikinitrosor och stekte i solen. Tjejen som jag var med antydde ett flertal gånger att kvinnan borde gå och sätta på dig något, "Om man ser ut som hon gör så ska man inte ligga så". Jag anser att oavsett hur man ser ut så har man samma rättigheter och när en människa tycker att någon annan skall se ut på ett viss sätt för att passa in ex på stranden.. så säger jag bara FUCK YOU!!
Jag tycker att oavsett om du är smal eller lagom eller överviktig har du lika mycket rätt att sola toppless.. Utseeende skall inte vara något som man klagar på,, jag bryr mig mer om hur andra är än hur dem ser ut... 

Just de!!! 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0